Kancelaria premiera wybiera dostawcę nośników reklamy zewnętrznej
Kancelaria Prezesa Rady Ministrów ruszyła z przetargiem na dostawcę nośników reklamy zewnętrznej na potrzeby działań informacyjnych dotyczących programów rządowych przez nią realizowanych - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl.
Przetarg KPRM dotyczy zakupu przestrzeni w sferze outdoor na potrzeby działań informacyjnych dot. programów rządowych realizowanych przez kancelarię premiera.
Wybrana w nim firma będzie pracować dla KPRM do konca br., a budżet zlecenia wynosi 800 tys. zł netto (bez VAT).
O wyborze zwycięzcy w tym postępowaniu zdecydują: aspekt środowiskowy (waga: 5 proc.) i cena (waga: 95 proc.).
Zainteresowane firmy mogą składać oferty do 12 czerwca br.
Teraz nośniki dostarcza Cityboard Media
Dołącz do dyskusji: Kancelaria premiera wybiera dostawcę nośników reklamy zewnętrznej