„Kapitan Glimbax” Angelini Pharma walczy z dentofobią
Ruszyła kolejna edycja akcji edukacyjnej marki Glimbax. Za koncepcję i wdrożenie odpowiada agencja marketingu farmaceutycznego - Nekk.
Pierwsze edycje kampanii były skierowane do profesjonalistów – ze szczególnym uwzględnieniem higienistów stomatologicznych. Nowa odsłona akcji będzie obejmowała także pacjentów i ma na celu nie tylko budowanie świadomości marki, ale także zwiększenie komfortu oczekiwania na usługę stomatologiczną.
Pomysł na kampanię powstał w oparciu o analizę danych i sformułowanie aktualnego insightu grupy docelowej Glimbax. Według badań ponad 21 proc. pacjentów gabinetów stomatologicznych odczuwa stres tuż po przekroczeniu jego progu, przy czym ponad jedna czwarta badanych dentystów oraz pacjentów uznała, że najważniejszym czynnikiem redukującym to zjawisko są innowacje technologiczne zmniejszające strach przed wizytą. Dlatego mechanika i koncepcja kampanii łączą technologię i walkę ze stresem.
Gra mobilna Glimbax
- W tej edycji kampanii Glimbax przygotowaliśmy dla pacjentów mobilną wersję znanej i lubianej gry w statki w której bezpośrednio nawiązujemy do nowego brand hero – „Kapitana Glimbaxa”. Naszym celem było dostarczyć proste, nie wymagające instruktażu narzędzie do odstresowania się przed wizytą u dentysty, ale też zbudować pozytywny wizerunek i świadomość marki - mówi Agnieszka Lewandowska, Project Manager z agencji pharmamarketingowej Nekk.
To nie pierwsza realizacja Nekk dla marki z portfela Angelini - agencja systematycznie od ubiegłego roku prowadzi kampanie dla preparatu Glimbax odpowiadają na wyzwanie dotarcia do nowych, w tym medycznych grup odbiorców.
Dołącz do dyskusji: „Kapitan Glimbax” Angelini Pharma walczy z dentofobią