SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„Karnawał wygrywania” - Moreno, Hołowczyc i Kaczmarski reklamują Loteriadę (wideo)

Ruszyła tegoroczna edycja promocji Loteriada obejmującej gry losowe Totalizatora Sportowego. Wspiera ją kampania reklamowa, w której wspólnie z Conrado Moreno występują kierowcy rajdowi Krzysztof Hołowczyc i Martin Kaczmarski.

W Loteriadzie może wziąć udział każdy, kto zagra w dowolne gry losowe Totalizatora Sportowego, jednorazowo wydając na to minimum 5 zł. W takiej sytuacji otrzyma kupon, z którego kod może zarejestrować SMS-owo lub na stronie loteriada.pl.

W akcji wylosowanych zostanie tysiąc tabletów Asus i 13 samochodów Mini One. Promocja potrwa do 31 sierpnia, a jej obsługą zajmuje się agencja Unique One, która odpowiada za stronę organizacyjną oraz przygotowała stronę loteriada.pl (także w wersji mobilnej).

Loteriadę wspiera kampania reklamowa, której twarzą jest Conrado Moreno, gospodarz studio Lotto promujący tę akcję od kilku lat. Wspólnie z nim w reklamach występują kierowcy rajdowi Krzysztof Hołowczyc i Martin Kaczmarski z zespołu Lotos Team sponsorowanego także przez Totalizator Sportowy.

Akcja reklamowa obejmuje telewizję (30- i 15-sekundowe spoty m.in. w TVP1, TVP2, TVN i Polsacie), internet, outdoor (citylighty w 8 miastach) oraz punkty sprzedaży (plakaty, wobblery, naklejki i ulotki).

Kreacją kampanii zajęła się agencja FCB Warsaw, która w marcu br. wygrała przetarg na kompleksową obsługę reklamową Totalizatora Sportowego. Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy ZenithOptimedia Group.

Dołącz do dyskusji: „Karnawał wygrywania” - Moreno, Hołowczyc i Kaczmarski reklamują Loteriadę (wideo)

4 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
http://forum.discoverwedding.ru/member.php?15089-carpinteyroshn
Aurigma ASP.Net File Add might be basically placed into an ASP.Internet net variety way too. To obtain this accomplished, you just have to have to tug and drop the command outside of your Visible Studio toolbox in on the kind all through structure mode. Setting up the manage and additional coming up with it could all be performed by while applying Visible Studio features editor. If you need to integrate Aurigma ASP.Web File Add by acquiring an software designed in ASP.Net, you only need to have to enter a pair of strains of code. Aurigma ASP.World-wide-web File Upload provides a versatile API. All the reason for the element could well be to offer a picture uploader for that website that may be easy to configure also as simpler for your web page guests to utilize.
odpowiedź
User
http://avto-info.org/user/kopetpdkza/
Marshfield, MA - Edwin Ishoo, MD, the founder and medical director with the Boston Cosmetic surgery Centre?within just the South Shoreline, Massachusetts spot, is advertising and marketing a cutting-edge and economical management of stretchmarks by employing Smartlipo Triplex and Wise Skin- Fractional CO2 Laser Skin Ablation. Mixing considerable knowledge about state-of-the-art laser technologies and easy spots, Dr. Edwin Ishoo has the potential to provide amazing success with small time to recover within an reasonably priced price tag inside of a safe, comfy outpatient environment.
odpowiedź
User
http://www.bntelecom.com.br/forum/index.php?action=profile;u=342906
Quick expression forecasting analyses present situations and popular culture if you want to recognize attainable traits that are communicated to your end shopper as a result of color palette, cloth and silhouettes. Other places that forecasters take a look at are interiors, sport, arts, science and technologies.
odpowiedź