Karol Paciorek, Red Lipstick Monster, Martin Stankiewicz i Izak w kampanii ING rozmawiają o pieniądzach
ING Bank Śląski zaangażował w akcję "Porozmawiajmy o pieniądzach" polarnych influencerów - Karola Paciorka, Red Lipstick Monster, Martina Stankiewicza i Izaaka.
Finansowe historie influencerów stają się dla ING pretekstem do poruszenia tematów finansowych, które najbardziej stresują Polaków w trakcie rozmów ze znajomymi czy rodziną. Bank stawia na autentyczne historie bohaterów, które staną się motywem przewodnim platformy i z którymi mogą utożsamiać się także inni internauci.
- Nasza inicjatywa „Porozmawiajmy o pieniądzach” ma charakter społeczny. Jej nadrzędnym celem jest zachęcanie młodych ludzi do otwartej rozmowy o pieniądzach. To pierwszy i ważny krok, dzięki któremu młodzi ludzie mogą zacząć lepiej ogarniać swoje finanse, przyjrzeć się swoim domowym budżetom i świadomie planować wydatki. – podkreśla Barbara Pasterczyk, dyrektor Banku odpowiedzialna za komunikację marketingową w ING Banku Śląskim.
ING edukuje o finansach
W planach jest pół roku intensywnej komunikacji w postaci kilkuminutowych odcinków. Dobór tematyki nie jest przypadkowy – to zagadnienia, które sprawiają najwięcej trudności i generują najwięcej napięć podczas rozmów lub wręcz są kompletnie unikane. Pierwszym z poruszanych tematów jest określenie swoich oczekiwań, kiedy dzielimy wspólne rachunki np. za wyjście na miasto. Kolejny odcinek poświęcony jest kwestii zwrotów długów wśród znajomych.
Za koncept kreatywny kampanii oraz dobór i zakontraktowanie twórców odpowiada agencja Fantasyexpo, za nagrania i postprodukcję odpowiedzialny jest dom produkcyjny RHYTHM wraz z Fantasyexpo. Inicjatywa powstaje przy udziale Agencji GONG oraz domu mediowego MullenLowe Media Hub
Dołącz do dyskusji: Karol Paciorek, Red Lipstick Monster, Martin Stankiewicz i Izak w kampanii ING rozmawiają o pieniądzach