Katarzyna Figura promuje odświeżoną “Galę”
Od poniedziałku 20 września br. na rynku jest odświeżony tygodnik “Gala” (G+J Polska). Pismo zyskało nowe rubryki i nową szatę graficzną. W kampanii promocyjnej tytułu bierze udział aktorka Katarzyna Figura.
Kampania obejmuje telewizję (TVP 1, TVP 2, Polsat, TVN, TVN 7, TV 4 oraz kanały z portfolio At Media), radio (RMF FM, Radio Zet, Eska), internet (wp.pl, gala.pl, kobieta.pl) oraz prasę (magazyny G+J). Stosowane będą też niestandardowe formy promocji: współpraca tygodnika z TVN-em przy programie “Top Models. Zostań modelką” oraz z TVP przy “Miss Polonia” . Działania przygotował zespół marketingu “Gali”.
Z danych ZKDP wynika, że średnie rozpowszechnianie płatne razem “Gali” w I półroczu br. wyniosło 107 888 egz.
Dołącz do dyskusji: Katarzyna Figura promuje odświeżoną “Galę”