Katarzyna Jakubów-Tyka head of SEO w Salestube
Do zespołu SEO agencji Salestube (Group One) na stanowisko head of SEO dołączyła Katarzyna Jakubów-Tyka. Ostatnio pracowała w Brainly.
Katarzyna Jakubów-Tyka w Salestube będzie odpowiedzialna za tworzenie i realizację strategii SEO dla klientów (lokalnie i na rynkach zagranicznych), wprowadzenie nowych rozwiązań produktowych do oferty firmy, rozwój narzędzi służących do śledzenia kluczowych wskaźników efektywności oraz koordynację i rozwój zespołu SEO.
Jej dołączenie do zespołu Salestube jest kolejnym po przyjściu Krzysztofa Rosińskiego (w sierpniu ub. r.) krokiem w rozwoju kompetencji spółki na rynku międzynarodowym. Będzie raportowała bezpośrednio do Joanny Czekaj, managing director Salestube.
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń z mediów i marketingu
Jakubów-Tyka w swojej pracy zawodowej od ponad 12 lat związana jest z branżą SEO. Ostatnie lata spędziła w strukturach Brainly, gdzie w roli senior managera odpowiadała za strategię SEO firmy na rynku polskim oraz międzynarodowym (w tym w USA). W tym czasie nadzorowała pracę zespołów SEO oraz zespołu developerskiego.
Wcześniej swoje doświadczenie zdobywała w Artgeist, gdzie odpowiadała za przygotowanie kompleksowej strategii SEO dla wszystkich domen firmy na 10 rynkach europejskich, a także w Stanach Zjednoczonych oraz w agencji Netim w roli head of SEO.
W latach 2011-2018 pracowała w agencji Artefakt, w której do jej zakresu obowiązków należało m.in. budowanie podstaw współpracy z zewnętrznymi copywriterami agencji, prowadzenie zespołu konsultingowego dla kluczowego klienta firmy, prowadzenie szkoleń, budowanie i realizowanie kompletnych strategii SEO dla serwisów e-commerce (m.in. aptek, sklepów meblowych, firm turystycznych i transportowych), serwisów contentowych (m.in. finansowych oraz z branży suplementów diety), a także serwisów lokalnych i stron korporacyjnych.
Dołącz do dyskusji: Katarzyna Jakubów-Tyka head of SEO w Salestube