Katarzyna Smolińska i Magdalena Różczka w nowej kampanii reklamowej Murapolu (wideo)
Rozpoczęła się kolejna odsłona kampanii reklamowej Grupy Murapol promującej posiadanie własnego mieszkania. W spotach wykreowanych przez Whizz.ninja występują m.in. Magdalena Różczka i Katarzyna Smolińska. Ich reżyserem jest Jan Holoubek.
Murapol zaprezentował drugi spot telewizyjny stworzony na potrzeby kampanii „bo wszędzie dobrze, ale u siebie najlepiej” z Magdaleną Różczką. W pierwszej historii przedstawiono historię Kasi, której mieszkanie zamieniało się w klub fitness, kino, przytulne SPA czy świątynię sztuki. Bohaterami drugiego spotu są Agnieszka i Filip. To młodzi i zakochani w sobie ludzie, którzy we własnym mieszkaniu mogą swobodnie wyrażać swoje emocje oraz rozwijać pasje.
W roli narratora ponownie występuje Magdalena Różczka, która pojawia się w końcówce spotu i podkreśla „bo wszędzie dobrze, ale u siebie najlepiej”.
Akcja reklamowa jest prowadzona w telewizji m.in. w stacjach TVN, TVN24, TVP1, TVP2, Comedy Central, Discovery Channel, National Geographic czy AXN.
Reżyserią spotu zajął się Jan Holoubek, autorem zdjęć jest natomiast Bartłomiej Kaczmarek. Scenografię do reklamy przygotował Janusz Mazurczak, wykorzystany w reklamie utwór „Open my eyes” wykonuje Maverick Sabre, irlandzko-angielski piosenkarz i raper.
Za kreację reklamy, a także zakup mediów odpowiada spółka Whizz. Producentem spotu jest agencja MIMO VR.
Magdalena Różczka pojawiła się w reklamach Murapolu wiosną ub.r.
Dołącz do dyskusji: Katarzyna Smolińska i Magdalena Różczka w nowej kampanii reklamowej Murapolu (wideo)