Keino Grupa zajmie się kampanią promującą atrakcje turystyczne Polski w okresie bożonarodzeniowym
Firma Keino Grupa wygrała przetarg Polskiej Organizacji Turystycznej na przeprowadzenie kampanii promocyjnej pod hasłem „Zima w Polsce”.
W przetargu POT, oprócz Keino Grupa, ofertę złożyła jeszcze firma Etraveli Group ze Szwecji. Odrzucono ją jednak w finale postępowania. Zwycięska oferta Keino Group została wyceniona na 513,1 tys. zł.
Akcja prowadzona na rynkach zagranicznych ma zachęcać do odwiedzenia naszego kraju w okresie zimowym. Działania pod hasłem „Zima w Polsce” mają z jednej strony promować Polskę w kontekście city break, jarmarków i zakupów świątecznych, a z drugiej - jako miejsce na wypoczynek bożonarodzeniowy oraz noworoczny.
Akcja prowadzona jest w Austrii, Niemczech, Czechach, Holandii, Skandynawii, na Węgrzech i w Wielkiej Brytanii. Promowane w nich są takie miasta i regiony, jak Gdańsk, Pomorze, Warszawa, Kraków, Małopolska, Wrocław, Katowice, Dolny Śląsk, Małopolska, Lublin, Poznań i Toruń.
Działania obejmują głównie internet, a realizowane będą do 10 stycznia 2019 roku.
Dołącz do dyskusji: Keino Grupa zajmie się kampanią promującą atrakcje turystyczne Polski w okresie bożonarodzeniowym