Ketchup Squad w rytm hitu Aserje promuje Kotlin. Rusza nowa platforma komunikacyjna
Ruszyła kampania reklamowa ketchupu Kotlin (Grupa Maspex). Marka promowana jest nową platformą komunikacyjną Ketchup Squad. Za akcję odpowiadają agencja 2012 i Starcom.
30-sekundowy spot (dostępny także w wersji krótszej, 5-sekundowej), prezentuje nowych brand heros marki. Ketchup Squad to szóstka superbohaterów: Pan Pomidor, Pani Pikantna, Pani Fit, Pan Pomysłowy, Pan Wysmakowany i Pan Entuzjazm. Wszyscy reprezentują cechy reklamowanego ketchupu.
W pierwszym spocie bohaterowie przybywają na pomoc parze, której na biwaku zabrakło ketchupu do kiełbasek. W tle słyszymy hit "Asereje" (The Ketchup Song) grupy Las Ketchup.
Spot emitowany będzie w telewizji. Komunikacja prowadzona będzie także w serwisach VOD, na Facebooku, Instagramie i serwisie Youtube. Promocję wspierają materiały POS i strona internetowa. W digitalu pojawiać się będą krótkie wywiady z nowymi bohaterami Kotlin.
Za kreację i realizację kampanii odpowiada Agencja 2012, a za planowanie i zakup mediów Starcom.
Dołącz do dyskusji: Ketchup Squad w rytm hitu Aserje promuje Kotlin. Rusza nowa platforma komunikacyjna