KFC reklamuje kebab „jedyny taki” (wideo)
W telewizji i internecie startuje kampania reklamująca wprowadzenie kebaba do menu restauracji KFC. Akcję na zlecenie holdingu AmRest przygotowały i realizują firmy Red8 Advertising, OMD Media Direction i Solski Burson-Marsteller.
.Kebab w menu KFC jest dostępny w ramach oferty Stripsy Hot&Spicy - w chlebie Pita, z warzywami i dwoma sosami: koperkowym i orientalnym. Sam kebab kosztuje 11,90 zł, a z frytkami i dolewką Pepsi - 17,50 zł.
Kampania reklamująca kebab podkreśla, że jest on „jedyny taki”. W czasie trwania akcji wybrani pracownicy restauracji KFC obsługiwać będą gości w fezach (tradycyjnych, tureckich nakryciach głowy), na podłogach pojawią się naklejki przypominające orientalne dywany, a z głośników będzie można usłyszeć przeboje muzyki tureckiej.
Działania w mediach obejmują telewizję (spot emitowany od 14 września w Polsacie, TVN i kanałach tematycznych z oferty Polsatu, TVN, Discovery i Atmediów), outdoor (reklamy w największych miastach) oraz internet (niestandardowe aktywności w social media).
Spot telewizyjny do kampanii przygotowała agencja Red8 Advertising, działania w social media prowadzi zespół marketingu KFC, za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy OMD Media Direction, a działania PR prowadzi agencja Solski Burson-Marsteller.
Dołącz do dyskusji: KFC reklamuje kebab „jedyny taki” (wideo)