Kia ProCeed "Łamie schematy” (wideo)
Ruszyła nowa kampania reklamowa modelu Kia ProCeed. Za jej przygotowanie odpowiadają Interactive Partners oraz Havas Media.
Kia ProCeed trafiła do sprzedaży w połowie stycznia tego roku. Model łączy o pięciodrzwiowym nadwoziu typu shooting brake łączy elegancki design z przestronnym wnętrzem i funkcjonalnością kombi.
Akcja pod hasłem „Nowa Kia ProCeed. Łamie schematy” będzie obejmować emisję spotów w telewizji (Polsat, TVN, TVP), kinach (Cinema City, Multikino, Helios) i w kanałach online video jak YouTube, Facebook oraz na serwisach VoD.
W ramach zaplanowanych działań wykorzystany będzie również display z użyciem formatów rich media oraz mobile. Działania potrwają do końca kwietnia.
Za lokalizację spotu i kreację online odpowiada agencja Interactive Partners. Za planowanie i zakup mediów odpowiada Havas Media.
Dołącz do dyskusji: Kia ProCeed "Łamie schematy” (wideo)