Kinesso odpowiada za obsługę Porsche Inter Auto w digitalu
Kinesso, agencja performance marketingu będąca częścią IPG Mediabrands, odpowiada za kompleksową obsługę sieci dilerskiej Porsche Inter Auto w zakresie strategii, optymalizacji, planowania i zakupu mediów w kanałach online. Współpraca jest efektem wygranego przetargu.
W salonach Porsche Inter Auto Polska kupić można samochody marek: Audi, Skoda, Bentley, Porsche, Lamborghini, Volkswagen oraz Samochody Dostawcze Volkswagen.
- Zaproponowana przez nas strategia pokazała silne kompetencje digitalowe i analityczne zespołu oraz doświadczenie w branży motoryzacyjnej, a pierwsze miesiące współpracy udowodniły naszą sprawność operacyjną – mówi Michał Lazanowicz, business development director w Kinesso.
Współpraca między agencją a Porsche Inter Auto rozpoczęła się od realizacji kampanii social paid, SEM i direct dla ponad 20 podmiotów z sieci PIA, co daje średnio ponad 100 kampanii w skali miesiąca. Kinesso odpowiada również za działania SEO dla wybranych dealerów i rozwijamy kolejne projekty, m.in. w obszarze integracji danych i automatyzacji procesów.
Firmy nie podają, na jak długo zawarły umowę o współpracy.
Dołącz do dyskusji: Kinesso odpowiada za obsługę Porsche Inter Auto w digitalu