Klub CCC w nowej odsłonie
Od marca 2021 firma CCC rusza z nową odsłoną programu lojalnościowego Klub CCC. FIrma wprowadza podział na trzy poziomy uczestników - dla każdego przygotowane są osobne pakiety korzyści.
Najważniejszą zmianą w Klubie CCC jest rezygnacja z fizycznych kart klubowych - wszystkie zakupy będą naliczane wirtualnie, w aplikacji mobilnej, dostępnej do ściągnięcia zarówno dla systemu iOS (Apple Store), jak i Android (Google Play).
Klub CCC będzie działał również przez stronę internetową. Poza znanymi już z dotychczasowej wersji klubu bonusami, takimi jak dodatkowe zniżki i promocje, klubowicze kupując w CCC, niezależnie czy w sklepach czy online, otrzymają nawet kilkaset złotych w rabatach do wydania u partnerów Klubu. To między innymi takie marki jak H&M, Vogue, L’Oreal. Modivo, Apart, BP, Citi Handlowy. Nowi partnerzy będą na bieżąco ogłaszani w dostępnych kanałach klubu.
W nowej wersji Klubu CCC, od marca każdy uczestnik dostaje status Standard. Jeśli suma wydatków w ciągu roku osiągnie kwotę między 400 a 800 zł, awansuje do statusu Silver. Jeśli przekroczy osiemset złotych - nagrodą jest status Gold. Każdy z poziomów oferuje dodatkowe korzyści i bonusy.
Co oferuje Klub CCC
Przy statusie Standard mamy 30 dni na zwrot zakupów bez pokazywania paragonu, a do tego otrzymamy prezent na urodziny, raz w roku 10% rabat na zakupy oraz darmową dostawę za zamówienie online warte już 59 zł.
Status Silver daje przede wszystkim dostęp do ofert rabatowych u naszych partnerów, w ramach których do odebrania jest kilkaset złotych w atrakcyjnych rabatach, prezent na urodziny i 60 dni na zwrot bez paragonu. Do tego status Silver daje pierwszeństwo zakupu specjalnych kolekcji, jednorazowy 20% rabat raz w roku, pakiet trzech personalizowanych rabatów oraz również darmową dostawę od zakupów online powyżej 59 zł.
Dla posiadaczy statusu Gold firma CCC przygotowała pakiet aż sześciu personalizowanych rabatów w miesiącu, zniżki u partnerów CCC, prezent na urodziny, aż 120 dni na zwrot bez paragonu, pierwszeństwo zakupu specjalnych kolekcji, 30% rabat raz w roku, całkowicie darmową dostawa na zakupy online (do pięciu rocznie) i specjalna infolinia dostępna tylko dla klientów VIP. Ponadto uczestnicy z tym statusem będą zapraszani na specjalne wydarzenia.
Do Klubu CCC dołączyli już ambasadorzy: dyrektor działu mody "Vogue Polska" Karolina Gruszecka, muzyk, kompozytor i współzałożyciel duetu The Dumplings Kuba Karaś, fotograf Łukasz Dziewic, reżyser i fotograf Marcin Ziółko, make up artist Wilson, muzyk Mattia Rosiński, nauczycielka jogi Basia Tworek, artystka Kasia Śledź znana pod pseudonimem coc0m0, tancerz Mateusz Gil – Peakyboy, model Yanek Marek.
Od października ub.r. do stycznia br. przychody sprzedażowe grupy kapitałowej CCC wyniosły 1,98 mld zł, o 9 mln zł więcej niż przed rokiem. Wpływy detaliczne w sklepach stacjonarnych zmalały o 40 proc., z 1,33 mld zł do 797 mln zł.
Dołącz do dyskusji: Klub CCC w nowej odsłonie