Knorr promuje serię Fix Chrupiący Kurczak
Ruszyła kampania nowości z kategorii Knorr Fix (Unilever) do dań z kurczakiem, autorstwa agencji MullenLowe Warsaw.
Kampania informuje o launchu panierki do kurczaka w trzech wariantach smakowych.
Kontynuuje także budowanie świadomości kategorii Knorr Fix jako szerokiej gamy produktów oraz jako szybkiego i prostego sposobu na smaczne danie. Dzięki trzem wariantom smakowym panierki - z papryką, z czosnkiem i serowym, mogą teraz prosto, szybko i bez wychodzenia z domu przyrządzić swoje ulubione danie z kurczakiem.
Launch nowych Fixów Knorr Chrupiący Kurczak wspiera kampania reklamowa w telewizji i digitalu, która podkreśla w niej dwie główne zalety nowych produktów – łatwe przyrządzaniem chrupkość panierki i pyszny smak.
Kreacje przygotowała agencja MullenLowe Warsaw. Media zaplanował i zakupił dom mediowy Mindshare.
Dołącz do dyskusji: Knorr promuje serię Fix Chrupiący Kurczak