Knowledge Hub zainwestował milion złotych w rozwój narzędzia do live streamingu Sparkly
Fundusz Knowledge Hub zainwestował milion złotych w rozwój Sparkly, narzędzia pozwalającego na profesjonalną realizację sesji live streaming w mediach społecznościowych.
Środki pozyskane z inwestycji spółka przeznaczy na dalszy rozwój produktu oraz działania sprzedażowe. W planie na najbliższe miesiące są m.in. wdrożenie możliwości streamowania do wielu platform równocześnie, integracja z kolejnymi platformami social media, rozwój widgetów wspierających live commerce.
Milion złotych na rozwój Sparkly
Twórcą Sparkly jest Piotr Friedberg, chief business officer i współzałożyciel agencji VMLY&R Poland. Startup działa w Krakowie.
- Od początku prac nad produktem myśleliśmy o rozwiązaniu skalowalnym, które będzie można zaproponować klientom na całym Świecie, stąd produkt stworzony w wersji anglojęzycznej, całkowicie samoobsługowy. Co więcej obecnie, w trudnych czasach Sparkly jest w stanie pomóc wielu klientom w dalszym prowadzeniu swojego biznesu. Np. pozwala sprzedawcom zamkniętych sklepów stacjonarnych realizować sesje live prezentacji produktów, pomaga odpowiadać na pytania widzów itd. Sparkly to takie studio produkcyjne dla live video commerce - mówi Piotr Friedberg, CEO Sparkly.
Sparkly działa w modelu SaaS i pozwala w czasie rzeczywistym wzbogacić live streaming przez dodawanie do wideo elementów interaktywnych oraz produktowych. Transmisje można zamieszczać na Facebooku czy YouTube. Sparkly oferuje także możliwość planowania i łatwego zarządzania sesja streamingową dzięki zastosowaniu narzędzia typu timeline.
Dołącz do dyskusji: Knowledge Hub zainwestował milion złotych w rozwój narzędzia do live streamingu Sparkly