Škoda reklamuje wyprzedaż rocznika 2018 (wideo)
Ruszyła kampania reklamowa Škody, promująca wyprzedaż modeli z rocznika 2018. Akcję przygotowała agencja Isobar Polska (Dentsu Aegis Network Polska), Propeller i PHD.
Kampania wspierająca wyprzedaż modeli z 2018 r. prowadzona jest m.in. w telewizji, gdzie do emisji trafił 30-sekundowy spot pokazujący różne modeli dostępne w ofercie (Fabia, Rapid, Octavia), z upustem do 15 tys. złotych. Reklamę przygotowano także w wersji 15-sekundowej. Spoty emitowane są w TVN, Polsacie, a także TVP oraz wybranych stacjach tematycznych.
Reklamy pojawiły się także w radiu, kanałach digital. Dodatkowo prowadzone są działania w salonach dilerskich oraz z wykorzystaniem CRM.
Odpowiedzialna za całą kampanię Isobar Polska stworzył również landing page, na którym prezentowana jest oferta wyprzedażowa marki, a zainteresowani konsumenci mogą umówić się na jazdę próbną oraz zapytać o ofertę. Agencja odpowiada także za strategię i realizację działań na kanałach społecznościowych Škody.
Isobar przygotował kreacje przeznaczone do publikacji na Facebooku, Instagramie i w Instastories.
Za produkcję spotów reklamowych odpowiada Propeller, a wyreżyserował je Marcin Filipek. Media zaplanowało i kupiło PHD.
Dołącz do dyskusji: Škoda reklamuje wyprzedaż rocznika 2018 (wideo)