Kolman i MediaOn zdobyły budżet reklamowy PARP
Agencja reklamowa Kolman Advertising i dom mediowy MediaOn wygrały przetarg na kampanię reklamową Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. Wspólnie przygotują i zrealizują akcję promującą system szkoleń "Inwestycja w kadry".
W przetargu na kampanię reklamową Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości brało udział dziewięć konsorcjów reklamowych, a do finałowego etapu zakwalifikowały się agencja Young&Rubicam i dom mediowy MediaCom, Cam Media i Starlink, Testerdo i Eqinox oraz Kolman i MediaOn.
Ostatecznie budżet akcji o wartości ponad 26 mln zł zdobyły agencja reklamowa Kolman Advertising i dom mediowy MediaOn.
W ramach zamówienia ta pierwsza firma przygotowała kreację i strategię kampanii promującej system szkoleń "Inwestycja w kadry", a ta druga firma zaplanowała i kupi media na potrzeby tej akcji.
Obecnie trwają ustalenia dotyczące ostatecznego terminu rozpoczęcia działań, które będą prowadzone do 2011 roku, obejmując telewizję, prasę, radio i internet.
Dołącz do dyskusji: Kolman i MediaOn zdobyły budżet reklamowy PARP