Kolporter z nowymi salonikami. Hitem magazyny kolorowe
W I półroczy 2017 roku Kolporter uruchomił 28 nowych punktów sprzedaży. Najlepiej tym okresie sprzedawały się: magazyny kolorowe, papierosy i doładowania do telefonów.
W połowie 2017 roku Kolporter otworzył 28 nowych saloników, w tym dwa ze strefą Top Drink (oferujące alkohol). Oprócz strefy z alkoholem w wybranych punktach uruchamiane są też specjalne strefy, oferujące ciepłe przekąski i napoje (Top Presso). - Utrzymujemy dobrą dynamikę, zarówno jeśli chodzi o otwarcia nowych punktów, jak i rozwój oferty. Przede wszystkim jednak staramy się być jeszcze bliżej klienta i możliwie jak najszybciej reagować na jego oczekiwania. To przynosi efekty - widzimy m.in. wzrost ilości kupujących. Nasze saloniki się zmieniają, dziś około 20 proc. naszej oferty to nowe produkty i usługi - mówi Dariusz Materek, rzecznik prasowy Kolportera.
Nowościami w salonikach Kolportera są m.in. nowe karty podarunkowe, zdrowe przekąski (bezcukrowe i bezglutenowe), a także doładowania do platform cyfrowej dystrybucji gier - Steam i Origin.
Sieć została również objęta ofertą biletów podróżnych blisko 170 przewoźników autobusowych, busowych i kolejowych. Kolporter poszerzył także ofertę biletów na imprezy sportowe (podpisał umowę z Wisłą Płock i Śląskiem Wrocław).
Wciąż jednak motorem napędowym sprzedaży detalicznej pozostają dobrze znane produkty: - W ciągu ostatnich 6 miesięcy najczęściej kupowano prasę (zwłaszcza kolorową), papierosy i doładowania telefonów. Wyraźnie rosnącym zainteresowaniem cieszyły się produkty gamingowe – doładowania do platform cyfrowej dystrybucji gier, czy karty prepaidowe konkretnych gier oraz serwisów Google Play i Facebook. Bardzo popularne były karty przedpłacone Paysafecard, wykorzystywane w płatnościach internetowych - podsumowuje Dariusz Materek.
W zakresie usług ze zdecydowanie największym zainteresowaniem klientów pomiędzy styczniem a czerwcem br. spotykała się możliwość opłacania rachunków - w tym okresie saloniki Kolportera przyjęły w sumie ponad 1,2 miliona tego typu opłat.
Kolporter ma 17 oddziałów terenowych, zlokalizowanych w największych miastach wojewódzkich i powiatowych, które obsługują blisko 57 proc. rynku dystrybucji prasy w Polsce. Posiada też blisko 800 saloników prasowych i ponad 190 salonów prasowych Top-Press.
Dołącz do dyskusji: Kolporter z nowymi salonikami. Hitem magazyny kolorowe