SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Komunikacja Plus PR wzmacnia dział retail. Na jego czele Agata Piekarz-Urbaś

Komunikacja Plus PR rozwija kompetencje Retail PR. Działem zarządza Agata Piekarz-Urbaś przy wsparciu Agaty Berndt-Wazelin, pełniącej od września funkcję senior advisora (wcześniej PR manager) oraz Martyny Rozesłaniec, która awansowała na stanowisko PR managera.

Agata Piekarz-Urbaś, Agata Berndt-Wazelin, Martyna RozesłaniecAgata Piekarz-Urbaś, Agata Berndt-Wazelin, Martyna Rozesłaniec

Za rozwój kompetencji retail w K+PR odpowiada Agata Piekarz-Urbaś, która jest również rzecznikiem prasowym warszawskiej Westfield Arkadia. Piekarz-Urbaś ma blisko 10-letnie doświadczenie w realizacji projektów z zakresu komunikacji korporacyjnej, zarządzaniu kryzysowym, a także CSR.

Współpracowała z takimi markami jak m.in. Amazon, Unibail-Rodamco-Westfield, Intermarché, Bricomarché, Deloitte, Shell (w tym Shell Retail), Euronet, British American Tobacco czy 3M Poland. Wspierała także klientów z branży finansowej oraz działających w obszarze przemysłu i healthcare. Piekarz-Urbaś przed dołączeniem do agencji Komunikacja Plus PR, pracowała m.in. w Hill+Knowlton Strategies, Havas PR Warsaw, a także Clear Communication Group. Jest absolwentką dziennikarstwa i komunikacji społecznej na Uniwersytecie Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie oraz Uniwersytetu w Konstancji w Niemczech, gdzie przez rok studiowała w ramach programu Erasmus.

Agata Berndt-Wazelin z agencją Komunikacja Plus PR związana od 2021 roku. Odpowiada za strategię komunikacji i wizerunek Westfield Mokotów (dawniej Galerii Mokotów), pełniąc jednocześnie funkcję rzecznika prasowego tego centrum handlowego. Jest również odpowiedzialna za współpracę z Zalando w obszarze komunikacji korporacyjnej.

Przez blisko 6 lat pracowała jako PR Manager w Nałęczów Zdrój S.A. gdzie była odpowiedzialna za wizerunek marek Cisowianka i Cisowianka Perlage, wszystkie działania PR, a także komunikację zewnętrzną i wewnętrzną firmy. W ramach działań wizerunkowych i promocyjnych prowadziła projekty sponsorskie związane z modą (pokazy najpopularniejszych polskich projektantów), sportem (np. Tour de Pologne), CSR (np. Unicef) i kulturą (np. Teatr Wielki – Opera Narodowa). Zanim przeszła do branży PR współpracowała, między innymi, z TVP i TVN.

Martyna Rozesłaniec w agencji Komunikacja Plus PR jest odpowiedzialna za strategię public relations Galerii Wileńskiej, w której też pełni funkcję rzecznika prasowego. Wcześniej pracowała w Polskiej Organizacji Turystyczne.

Specjalizuje się w PR korporacyjnym i realizacji projektów CSR. Zanim zaczęła pracę w agencji zajmowała się organizacją eventów i konferencji. Związana z Fundacją Polska Innowacyjna, gdzie realizowała projekty z obszaru PR i marketingu, m.in. 4.Kongres innoSHARE. Redaktor naczelna magazynu „Sezon na Zdrowie”. Jest absolwentką Uniwersytetu Warszawskiego na kierunkach filologia polska i japonistyka. Ukończyła studia podyplomowe z Public Relations w Szkole Głównej Handlowej.

W portfolio K+PR znajdują się cztery centra handlowych zarządzane przez Unibail-Rodamco-Westfield: Westfield Arkadia, Westfield Mokotów, Galerii Wileńskiej i Wroclavii. K+PR realizuje także działania komunikacyjne dla stowarzyszenia branżowego – Polskiej Rady Centrów Handlowych.

Dołącz do dyskusji: Komunikacja Plus PR wzmacnia dział retail. Na jego czele Agata Piekarz-Urbaś

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Gość
Zdjęcie jest źle podpisane…
odpowiedź