Betclic klientem Komunikacji Plus PR
Do portfolio klientów Komunikacji Plus PR dołącza firma bukmacherska Betclic.
Zespół agencji będzie odpowiadał za przygotowanie koncepcji działań PR, w tym niestandardowych aktywacji, media relations oraz wsparcie influencer marketingu.
Jednym z pierwszych projektów realizowanych przez zespół K+PR, jest komunikacja Betclic Rap Royale, turnieju freestyle-owego odbywającego się podczas Polish Lech Hip Hop Festival. 11 sierpnia na scenie w Płocku w szranki stanie czołówka polskich freestyle’owców, a publiczność będzie mogła zarówno kibicować, jak i obstawiać wyniki rywalizacji.
– Jako Betclic zawsze stawiamy sobie bardzo ambitne cele. Nie chcemy podążać za trendami, ale chcemy je kreować. Dlatego planujemy aktywacje, których do tej pory firmy bukmacherskie nie realizowały. Cieszymy się, że będziemy je mogli wdrażać wspólnie z K+PR, która w przeprowadzonym przetargu zaproponowała najciekawsze pomysły, wykazując się dużą kreatywnością – mówi Bartłomiej Płoskonka, country manager firmy Betclic.
Liderem zespołu obsługującego klienta jest Hubert Rączkowski, PR manager w zespole Tech&Consumer Komunikacji Plus PR.
Betclic to legalny bukmacher, oferujący zakłady na dowolne wydarzenia sportowe na całym świecie.
Dołącz do dyskusji: Betclic klientem Komunikacji Plus PR