Część punktów Payback zaraz straci ważność. Co należy zrobić?
Tylko do końca lutego można wykorzystać punkty w programie lojalnościowym Payback, które zostały naliczone w 2019 r. W związku z tym firma organizuje kolejną edycję akcji „Wygaszanie punktów Payback”.
Punkty Payback teoretycznie ważne są przez trzy lata od momentu ich naliczenia, ale w rzeczywistości ważne są dłużej, by uprościć cały proces nimi zarządzania i ich wykorzystywanoa. I tak te naliczone w całym 2019 r. należy wykorzystać do 28 lutego br.
- Pragniemy, by uczestnicy programu wymieniali swoje punkty na nagrody i karty podarunkowe. Szkoda, żeby przepadły, skoro dają szansę realnej oszczędności, co w dobie szalejącej inflacji jest przecież dla każdego niezwykle ważne. W tym roku równowartość punktów Payback zagrożonych wygaszeniem wynosi 25 milionów złotych, co stanowi ogromną kwotę, którą można przeznaczyć nie tylko na nagrody rzeczowe czy vouchery, ale też na wsparcie charytatywne. Uczestnicy mogą wspomóc np. Program Pajacyk, działania „SOS Ukraina”, Szlachetną Paczkę, TOPR, Siemachę, Akademię Przyszłości czy Pola Nadziei. Przy minimalnym wysiłku Paybackowicze naprawdę mogą zmienić rzeczywistość - mówi Paweł Zuń, e-commerce manager w Payback Polska.
W akcji biorą udział wszyscy uczestnicy programu - także ci, których punkty nie wygasają pod koniec lutego.
Aby zweryfikować, ile punktów może wygasnąć, należy zalogować się w serwisie internetowym Payback lub w aplikacji Payback i wejść w zakładkę „Moje punkty Payback”. Podane jest tam aktualne saldo punktów, a także informacja, ile z nich straci wkrótce ważność. Jeśli uczestnik nie ma punktów do wygaszenia, to zobaczy po prostu saldo swojego konta punktowego.
Kaufland zniknie z programu Payback
Jak już informowaliśmy, tylko do końca kwietnia br. można zbierać punkty Payback w sklepach Kaufland. Sieć zrezygnowała z dalszego udziału w programie, bo wdraża własny program lojalnościowy. Firma Loyalty Partner Polska poszukuje nowej sieci handlowej, która dołączy do Paybacku.
Payback cały czas pozwala na zbieranie punktów za zakupy w kinach sieci Multikino, stacjach paliw BP i kawiarniach Wild Bean Cafe, sklepach Maxi Zoo i PSB Mrówka. Placówkach CUK Ubezpieczenia, fly.pl czy Pryzmat. Jednocześnie bardzo dynamicznie rośnie korzystanie z programu w internecie, gdzie zbierać można punkty dokonane transakcje w sieciach afiliacyjnych. Dzięki temu można dostać punkty Payback za zakupy w setkach różnych e-sklepach.
W 2021 r. przychody Loyalty Partner zwiększyły się o 28,7 proc. do 85,94 mln zł, a zysk netto z 2,32 do 5,53 mln zł. Już 15 mln zł wpływów zapewniły usługi dla zagranicznych edycji Paybacka.
Dołącz do dyskusji: Część punktów Payback zaraz straci ważność. Co należy zrobić?
Głównym celem tych programów jak tak naprawdę wyciąganie naszych danych osobowych.