Koniec serialu „Skazane”. 1,3 mln widzów, 19,2 mln zł z reklam
Serial obyczajowy Polsatu „Skazane” oglądało średnio 1,27 mln osób. Stacja w czasie emisji produkcji zajęła drugie miejsce w rynku telewizyjnym. Wpływy z reklam wyniosły 19,24 mln zł.
Serial „Skazane” nadawany był w Polsacie w okresie od 8 września do 1 grudnia br., początkowo we wtorki o 21.35, a potem o 22.05. Jego średnia oglądalność wyniosła 1,27 mln widzów przy udziale na poziomie 9,87 proc. w grupie 4+ i 12,55 proc. w 16-49 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla Wirtualnemedia.pl.
Największą widownię, wynoszącą 1,64 mln oglądających, zgromadził pierwszy odcinek serialu.
Widownia serialu „Skazane” odcinek po odcinku
Data |
Wszyscy 4+ |
|
AMR |
SHR % |
|
08-09-2015 |
1 644 822 |
12,41% |
13-10-2015 |
1 464 464 |
10,67% |
27-10-2015 |
1 407 115 |
10,81% |
Polsat w paśmie nadawania nowego serialu był wiceliderem rynku telewizyjnego. Pierwsze miejsce zajęła w tym czasie TVP2, emitująca wówczas kulisy serialu „M jak miłość” oraz „Magazyn Ekspresu Reporterów”, której udział wśród wszystkich widzów wyniósł 19,97 proc. Trzecia była TVP1 (filmy fabularne; 8,57 proc. udziału), a czwarty - TVN (gł. „Aż po sufit!”; 7,67 proc.).
Oglądalność serialu na tle konkurencji
Stacja |
Wszyscy 4+ |
16-49 |
|
AMR |
SHR % |
SHR % |
|
TVP2 |
2 562 669 |
19,97% |
14,51% |
Polsat - Skazane |
1 266 333 |
9,87% |
12,55% |
TVP1 |
1 100 174 |
8,57% |
8,99% |
TVN |
983 672 |
7,67% |
9,70% |
Wpływy z reklam pokazanych przy premierowych odcinkach serialu wyniosły 19,24 mln zł (dane cennikowe, bez rabatów).
Jak już informowaliśmy, nie powstanie drugi sezon serialu „Skazane”, bo w pierwszym zaadaptowano już wszystkie scenariusze brytyjskiego pierwowzoru, czyli serialu „Prisoner’s Wives”. Telewizja Polsat poszukuje obecnie nowego projektu serialowego.
„Skazane” to opowieść o losach czterech kobiet: Sylwii, Monice, Oli oraz Annie, których najbliżsi siedzą w więzieniu. W rolach głównych wystąpiły m.in.: Monika Krzywkowska, Olga Bołądź, Paulina Gałązka, Beata Ścibakówna, Ireneusz Czop i Antoni Pawlicki. Producentami serialu były firmy Aktiv Media i Endemol Polska.
Z danych Nielsen Audience Measurement wynika, że w listopadzie br. udział Polsatu w rynku telewizyjnym wyniósł 11,38 proc.
Dołącz do dyskusji: Koniec serialu „Skazane”. 1,3 mln widzów, 19,2 mln zł z reklam