Konsultacje PBI objęły badania radia, wideo i internetu mobilnego
W ramach prowadzonych przez PBI konsultacji branżowych nad badaniem internetu w Polsce dyskutowano o metodologii pomiaru streamów audio i wideo oraz dostępu mobilnego. Ruszyły też prace w sześciu grupach roboczych.
Podczas kolejnych spotkań w ramach prowadzonych przez PBI konsultacji branżowych dotyczących zmian w badaniu internetu w Polsce uczestnicy zastanawiali się przede wszystkim nad zasadami i wymaganiami wobec pomiaru streamów audio i wideo w sieci. Z kolei do prac nad standardem badania internetu mobilnego PBI zaprosiło reprezentantów operatorów telefonii komórkowej.
Ponadto działanie rozpoczęło sześć grup roboczych zajmujących się m.in. wprowadzeniem do badania nowych wskaźników analitycznych i unowocześnieniem jego aplikacji oraz pomiarem odsłon w technologiach takich jak Ajax i Flash. Konsultacje, w których uczestniczą reprezentanci reklamodawców, domów mediowych, sieci reklamowych, wydawców i organizacji branżowych, zakończą się w kwietniu sformułowaniem dokumentu z wnioskami dotyczącymi optymalnego zdaniem branży standardu badania internetu.
Dołącz do dyskusji: Konsultacje PBI objęły badania radia, wideo i internetu mobilnego