Kool Things wypromuje gry Team17
Agencja Kool Things zapewnia wsparcie komunikacyjne dla najnowszych tytułów wydawcy Team17. To produkcje pochodzące zarówno od rodzimych producentów jak Coventant.dev, ale też zagranicznych podmiotów: The Game Kitchen, SMG, DevM, Glee Cheese i Absolutely Games. Do tego grona dołączy jeszcze jeden producent nieogłoszonego do tej pory tytułu.
Kool Things będzie odpowiadało za prowadzenie biur prasowych oraz obsługę recenzji i kluczy recenzenckich przeznaczonych dla polskich mediów i influencerów. Już w lipcu agencja zrealizowała wsparcie media relations dla eventu Team17, który odbył się w Monachium.
W najbliższych tygodniach Kool Things będzie odpowiedzialne za szeroką media relations dla Team17 podczas jednego z najważniejszych eventów gamingowych w Europie. Tegoroczny Gamescom odbędzie się w dniach od 23 do 27 sierpnia w Kolonii.
Agencja wypromuje w Polsce jedną z najbardziej oczekiwanych gier tego roku. "Gord", to produkcja polskiego studia Covenant.dev. Gracz wciela się w niej w słowiańskiego stratega odpowiedzialnego za rozwój swojej osady. Znajdziemy w niej odniesienia do mitologii i wierzeń.
Ponadto Kool Things zrealizuje wsparcie public relations dla: Blasphemous 2, Moving Out 2, Headbangers: Rhythm Royale i Classified France '44. Podczas Gamescom umożliwi przedstawicielom Mediów dostęp do jeszcze jednego, jak do tej pory nieogłoszonego tytułu.
Za realizację projektu w zespole Kool Things odpowiadają: Mateusz Bachłaj (PR lead) i Mariusz Pietraszek (PR manager). Kontrakt jest wynikiem prowadzonych działań new business, opartych o silne relacje z siecią międzynarodowych agencji gamingowych z Europy.
Dołącz do dyskusji: Kool Things wypromuje gry Team17