Kopalnia Soli "Wieliczka" potrzebuje agencji
Kopalnia Soli "Wieliczka" ruszyła z przetargiem, w którym wybierze agencję do kampanii ją promującej - dowiedział się serwis Wirtualnemedia.pl. Chodzi o wiosenne działania reklamowe.
Przetarg dotyczy kampanii promującej Kopalnię Soli "Wieliczka" - pierwszego jej etapu, czyli działań zaplanowanych na wiosnę br., a dotyczących Trasy Górniczej.
Zaplanowane działania mają promować Trasę Górniczą, skierowane będą do osób w wieku 25-50 lat, zainteresowane aktywnym i ciekawym spędzaniem wolnego czasu. Kampania będzie realizowana głównie w internecie oraz za pośrednictwem mailingu.
Celem kampanii jest zwiększenie zaangażowania użytkowników oraz poinformowanie o ponownym otwarciu Trasy
Górniczej w Kopalni Soli „Wieliczka”.
O wyborze zwycięskiej firmy zdecyduje cena, która jest jedynym kryterium wyboru najkorzystniejszej oferty.
Oferty można składać do 6 kwietnia br.
Dołącz do dyskusji: Kopalnia Soli "Wieliczka" potrzebuje agencji