Kosmos w nowej kampanii Danonków (wideo)
Danone Polska wprowadził do sprzedaży markę Danonki w odświeżonej szacie graficznej nawiązującej do tematyki kosmosu, a do produktów dołączone zostały magnesy. W nowej kampanii przygotowanej przez agencje Y&R, VML, Mediacom i K2 wykorzystano aplikację Shazam oraz technologię wirtualnej rzeczywistości.
Motywem przewodnim jesiennej kampanii Danonków jest kosmos. Do serków dołączono specjalne magnesy – kolekcja liczy ich 15.
By jeszcze bardziej zainteresować rodziców i dzieci, marketer po raz pierwszy wykorzystał do promocji nowe technologie - aplikację Shazam i wirtualną rzeczywistość.
Zeskanowanie w aplikacji Shazam specjalnego kodu VR umieszczonego na opakowaniach wielopaków, serków i jogurtów pitnych oraz na nowych formatach - pojedynczym serku i koktajlu mlecznym pozwala "przemierzyć galaktykę z Danonkiem".
Działania promocyjne opatrzone są hasłem „Odkrywaj kosmos z Danonkiem”. Wsparciem dla promocji jest ogólnopolska kampania tv zaczynająca się w październiku. W ramach wsparcia sprzedaży planowane są również materiały POS w sklepach.
Za przygotowanie materiałów promocyjnych odpowiadają agencje Y&R oraz VML. Zakupem mediów zajął się Mediacom, za działania digital odpowiada agencja K2, a wsparcie PR zapewniła agencja LoveBrands Relations.
W jednej z ostatnich kampanii Danonki promowane były jako „Idealne do plecaka” - działania reklamowe marki nawiązywały wówczas do rozpoczynającego się roku szkolnego.
Dołącz do dyskusji: Kosmos w nowej kampanii Danonków (wideo)