Krajowa Rada Bezpieczeństwa Ruchu Drogowego w kampanii społecznej przestrzega przed brawurą na drogach
Wystartowała nowa kampania społeczna, dotycząca bezpieczeństwa uczestników ruchu drogowego. To kolejna edycja działań Krajowej Rady Bezpieczeństwa Ruchu Drogowego i Ministerstwa Infrastruktury i Budownictwa. Kampanię przygotowała agencja Polymus.
Kampania skierowana jest do młodych kierowców w wieku 18 - 24 lat, którzy według policyjnych statystyk są najczęstszymi sprawcami wypadków drogowych. Akcja promowana jest 60-sekundowym spotem, w którym widać zgromadzenie osób w niemym apelu – wyrażają obawę o życie i bezpieczeństwo, zarówno własne, jak i swoich bliskich.
Spot jest dostępny w internecie. Kampanie wspierają blogerzy Benzina, Antymoto oraz Motosoul, którzy podejmują na swoich kanałach temat bezpieczeństwa na drodze, brawury i lekkomyślności za kierownicą.
Kreację przygotowała agencja Polymus, produkcją zajął się OTO Film, postprodukcją studio Expresso.
Dołącz do dyskusji: Krajowa Rada Bezpieczeństwa Ruchu Drogowego w kampanii społecznej przestrzega przed brawurą na drogach