Loteria promuje markę Krakus. W reklamach Piotr Zelt
Marka Krakus kontynuuje rozpoczętą w 2023 roku we współpracy z agencją FCB platformę komunikacyjną "Mistrz i Uczeń". FCB przygotowała komunikację dla loterii konsumenckiej, którą promują nowe spoty.
Agencja FCB kontynuuje stworzony przez siebie koncept kreatywny przygotowany dla marki Krakus w 2023 i rozszerza go o komunikację loterii. Akcję promocyjną wesprą również piętnasto- i sześciosekundowe spoty reklamowe, mające na celu promowanie loterii. Celem współpracy jest dalsza budowa eksperckiej pozycji marki Krakus.
Agencja FCB odpowiedzialna jest za całościowy koncept kreatywny platformy komunikacyjnej "Mistrz i Uczeń" oraz nadzór produkcyjny jej elementów.
Loteria już ruszyła i zakończy 19 sierpnia 2024.
Dołącz do dyskusji: Loteria promuje markę Krakus. W reklamach Piotr Zelt