Krzysztof Dworzyński: z Next do Fat Baby
Krzysztof Dworzyński objął nowo utworzone stanowisko dyrektora działu obsługi klienta w Fat Baby. Do tej pory za zarządzanie zespołem obsługi klienta odpowiadał dyrektor zarządzający tej agencji - Cezary Antoń.
Dworzyński jest doświadczonym strategiem - na takim właśnie stanowisku pracował m.in. w agencjach Saatchi & Saatchi, Change Integrated i PZL, a ostatnio w agencji Next będącej częścią domu mediowego Starcom MediaVest.
Szefowie Fat Baby postanowili oddać właśnie jemu ster działu obsługi klienta, by w ten sposób wzmocnić kompetencje agencji. - Potoczny standard tworzenia oddzielnego działu strategii sprawia, że strateg staje się oderwanym od rzeczywistości teoretykiem a account „forward managerem” nastawionym na realizację najbliższych celów. Uważamy, że account powinien być pierwszą osobą, która myśli strategicznie. Tylko wtedy agencja stanie się merytorycznym partnerem klienta - twierdzi Cezary Antoń.
Krzysztof Dworzyński jest wykładowcą AGH w ramach studiów podyplomowych ze strategicznej komunikacji marki oraz absolwentem Uniwersytetu Warszawskiego.
Dołącz do dyskusji: Krzysztof Dworzyński: z Next do Fat Baby