Krzysztof Hołowczyc twarzą marki Mubi
Porównywarka ubezpieczeń samochodowych Mubi.pl wystartowała z nową kampanią reklamową. Jej twarzą został kierowca rajdowy Krzysztof Hołowczyc.
Celem kampanii jest zwrócenie uwagi na możliwe znaczne różnice w cenach ubezpieczenia tego samego pojazdu u różnych ubezpieczycieli.
Kampania reklamowa z udziałem Krzysztofa Hołowczyca w telewizji oraz w internecie. Kierowca rajdowy porównuje w spocie różnice w cenach ubezpieczeń do cen paliw, które z kolei dla każdego tankującego są równe. Ceny ubezpieczeń samochodowych często się zmieniają, więc - jak przekonuje w spocie telewizyjnym Hołowczyc - warto je zawsze sprawdzać przy każdym kolejnym zakupie.
Koncepcję kreatywną opracował wewnętrznie zespół Mubi.pl.
Dołącz do dyskusji: Krzysztof Hołowczyc twarzą marki Mubi