SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Krzysztof Hołowczyc twarzą marki Mubi

Porównywarka ubezpieczeń samochodowych Mubi.pl wystartowała z nową kampanią reklamową. Jej twarzą został kierowca rajdowy Krzysztof Hołowczyc.

Celem kampanii jest zwrócenie uwagi na możliwe znaczne różnice w cenach ubezpieczenia tego samego pojazdu u różnych ubezpieczycieli.

Kampania reklamowa z udziałem Krzysztofa Hołowczyca w  telewizji oraz w internecie. Kierowca rajdowy porównuje w spocie różnice w cenach ubezpieczeń do cen paliw, które z kolei dla każdego tankującego są równe. Ceny ubezpieczeń samochodowych często się zmieniają, więc - jak przekonuje w spocie telewizyjnym Hołowczyc - warto je zawsze sprawdzać przy każdym kolejnym zakupie.

Koncepcję kreatywną opracował wewnętrznie zespół Mubi.pl.

Dołącz do dyskusji: Krzysztof Hołowczyc twarzą marki Mubi

10 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
eeelo
Ten Pan jest twarzą tylu marek, że wszystkie mi się zlewają już w jedno... Także nie wiem, czy to sukces. Raczej nie...
odpowiedź
User
karo
Czy ktoś może mu powiedzieć, żeby zapiął marynarkę jak stoi?
odpowiedź
User
Wiesiu
Jako kierowca RAJDOWY, ale nie tylko - bo także normalny facet byłeś GOŚĆ ! ale ,jako natrętnie pojawiającego się w większości kanałów - powiem tak >>> GNOJEK JESTEŚ !!!! I Twoje sukcesy-jako kierowcy - nie mają znaczenie, skoro w takiej reklamie wziąłeś udział !
odpowiedź