„Przejdźmy na Ty od Zera” z Krzysztofem Hołowczycem. Nowa reklama piwa Tyskie
Były kierowca rajdowy Krzysztof Hołowczyc jest twarzą nowej odsłony kampanii reklamowej bezalkoholowego wariantu piwa Tyskie (Kompania Piwowarska). Działania w ramach platformy komunikacyjnej "Przejdźmy na TY" przygotowały Bardzo, Gong, Huta 19 im. Joachima Fersengelda, domy produkcyjne OTO, Shootme oraz Televisor oraz BNA.
W nowej kampanii Krzysztof Hołowczyc zachęca do odpowiedzialnej jazy i trzeźwości za kierownicą. To kolejna odsłona rozpoczętej w marcu kampanii z tym kierowcą.
Kampania kierowana jest do kierowców, a spot nakręcony został w warsztacie samochodowym.
- Z rozmów ze znajomymi, badań czy internetu wiem, że wszyscy bardzo nie możemy doczekać się mniejszych i większych wyjazdów. Zbliżają się długie weekendy i oczywiście wyczekane - po kilku miesiącach zamknięcia – wakacje. Dlatego, ze zdwojoną mocą apeluję: zachowajmy rozsądek na drodze, wybierzmy trzeźwą i bezpieczną jazdę. Udało nam się utrzymać godną pochwały dyscyplinę przez ostatnie miesiące, zabierzmy ze sobą tę lekcję na drogę - apeluje Krzysztof Hołowczyc.
Edukacja odnośnie bezpiecznej jazdy i zachęcanie do trzeźwości za kółkiem stanowi integralną cześć nowej kampanii Tyskiego 0,0%, która obejmuje spoty telewizyjne, działania OOH, digitalowe, w social mediach i PR.
Za realizację kampanii odpowiadają partnerzy marki Tyskie: Bardzo, Gong, Huta 19 im. Joachima Fersengelda, domy produkcyjne OTO, Shootme oraz Televisor, natomiast projekt etykiety Tyskiego 0,0% stworzyła agencja BNA.
Dołącz do dyskusji: „Przejdźmy na Ty od Zera” z Krzysztofem Hołowczycem. Nowa reklama piwa Tyskie