Krzysztof Lindner brand managerem Telewizji Puls
Krzysztof Lindner objął nowo utworzone stanowisko brand managera Telewizji Puls. Będzie odpowiedzialny za budowanie wizerunku marek TV Puls i Puls 2.
Do głównych obowiązków Lindnera należeć będzie m.in. koordynowanie pracy zespołu odpowiedzialnego za PR, social media i grafikę, współpraca z podwykonawcami w zakresie działań wizerunkowych i komunikacji PR oraz organizacja wydarzeń specjalnych. Krzysztof Lindner będzie podlegał bezpośrednio Przemysławowi Wzorkowi, dyrektorowi marketingu Telewizji Puls.
Krzysztof Lindner ma wieloletnie doświadczenie w PR i marketingu branży telewizyjnej. W latach 2000-2005 był PR managerem platformy Cyfra+, gdzie odpowiadał za kanały MiniMax, ZigZap, MiniMini i Extreme Sports Channel. W latach 2005-2010 pracował jako marketing manager w spółce Chello Central Europe (obecnie AMC Networks International). W latach 2010-2011 był szefem marketingu Kino Polska TV. Przez ostatnie pięć lat Lindner działał jako niezależny konsultant w branży telewizyjnej i nowych technologii. Doradzał przy projektach m.in. takich firm, jak: Astro SA, AMC Networks International, ZTE i TeleStar.
Z danych Nielsen Audience Measurement wynika, że w styczniu br. średni udział TV Puls w rynku telewizyjnym wyniósł 2,96 proc.
Dołącz do dyskusji: Krzysztof Lindner brand managerem Telewizji Puls