Krzysztof Wnęk nowym dyrektorem zarządzającym Groupona w Polsce
Polski oddział Groupona powołał na stanowisko dyrektora zarządzającego Krzysztofa Wnęka, który z firmą jest związany od 2012 roku, a wcześniej pracował w Asseco Poland.
Wnęk ma skoncentrować się na strategicznym rozwoju firmy oraz aktywizacji działań marketingowo-sprzedażowych. Groupon planuje umacniać swoją pozycję platformy sprzedażowej, która oferuje klientom ofertę usług lokalnych i turystycznych w konkurencyjnych cenach.
Wnęk jest związany z Grouponem od czerwca 2012 roku. Przez ostatnie lata odpowiedzialny był za tworzenie i zarządzanie kompetencją Business Intelligence na ośmiu rynkach Europy i Bliskiego Wschodu. W ostatnich latach przejął odpowiedzialność za zespoły City Planning, a następnie marketingu. Wcześniej Wnęk współpracował z firmą Asseco Poland.
- Zostać pierwszą firmą, która naprawdę przeniosła lokalną sprzedaż do świata online byłoby wyjątkowym dokonaniem - podkreśla w komunikacie Wnęk. - Z każdym rokiem Groupon jest coraz bliżej celu. Za nami sporo doświadczenia, trudnych decyzji, ale przede wszystkim rozwoju. Niezwykle cieszy kwartalny, 6-proc. wzrost w ilości usług oferowanych na poziomie EMEA . Niemal 13,5 mln ofert sprzedanych od początku naszego istnienia w Polsce i współpraca z niemal 30 tys. partnerów to doskonałe potwierdzenie, że Groupon jest częścią życia dla ponad 9 mln użytkowników w Polsce - zaznacza nowy dyrektor zarządzający polskiego Groupona.
Dołącz do dyskusji: Krzysztof Wnęk nowym dyrektorem zarządzającym Groupona w Polsce