Kubota ze specjalną linią klapków dla Żabki
Marka Kubota sprzedaje w swoim sklepie internetowym limitową serię klapków basenowych z logo sieci sklepów Żabka. Nie oznacza to jednak końca dotychczasowej współpracy z siecią sklepów Biedronka. - Ta sieć jest kluczowym klientem Kuboty - podkreśla Piotr Król, e-commerce manager w Kubota.
Marka Kubota wyprodukowała limitowaną linię klapków basenowych z logo sieci sklepów Żabka. Można je kupić w kubotastore.pl za 119,99 zł.
Firma wspólnie z Żabką przygotowała też akcję na zorganizowaniu konkursu oraz sprzedaży klapków Kubota x Żabka.
Jest to jednorazowa aktywacja. - Po ewaluacji jej zasięgowego i sprzedażowego potencjału razem podejmiemy decyzję, czy akcja będzie kontynuowana. Jedno jest pewne, na pewno nie wykluczamy dalszej współpracy. Tym bardziej, że zarówno Żabka, jak i Kubota stają się love brandem dla m.in. młodzieży - zaznacza w rozmowie z Wirtualnemedia.pl Piotr Król, e-commerce manager w Kubota.
Dotychczas marka regularnie wprowadzała swoje linie produktów do sieci sklepów Biedronka (Jeronimo Martins Polska). Projekt z Żabką nie oznacza zakończenia współpracy z Biedronką, bo - jak podkreśla Piotr Król - ta sieć handlowa jest kluczowym klientem Kuboty. - Jednak ścisła współpraca z Jeronimo Martins Polska kompletnie nie wyklucza współpracy z innymi firmami. Tym bardziej, że Kubota jest marką, której bliskie są idee inkluzywności. Przejawia się to nie tylko w sposobie prowadzenia działań marketingowych, ale także w mnogości partnerów biznesowych i współprac. Tylko w tym roku wypuściliśmy wspólne produkty z takimi gigantami w swoich segmentach jak Reserved, Coca Cola, Allegro czy Żabka - zwraca uwagę Piotr Król.
Biedronka to kluczowy partner
Zaznacza zarazem w rozmowie z Wirtualnemedia.pl, że uproszczeniem jest stwierdzenie, że “Kubota stawia głównie na sieci handlowe dyskontowe”. - Żabka to sklepy typu modern convenience z innowacyjnym asortymentem odpowiadającym na impulsowe misje zakupowe oraz codziennymi usługami, których celem jest upraszczanie ludziom życia. Zatem zgodnie z definicją, Biedronka jest jedyną siecią handlową, z którą współpracujemy. Oczywiście JMP jest niezwykle ważnym elementem układanki biznesowej odpowiadającym za największe wolumenowo zamówienia, jednak już w kontekście strategii budowania wizerunku, ciężar położony jest gdzie indziej. Właśnie na szerokozasięgowe kampanie prowadzone wspólnie ze wspomnianymi już liderami swoich branż. Kampanie wizerunkowe oraz działania typowo sprzedażowe doskonale się uzupełniają i napędzają. Dlatego współpracom z Jeronimo Martins Polska oraz z Żabką stawiane są cele realizujące zupełnie inne założenia biznesowe i pozwalające docierać do innych klientów - mówi Piotr Król.
Zobacz: Nowa akcja Żabki. Rabat na piwo za oddawane butelki zwrotne
Żabka ma już w całej Polsce 8500 sklepów.
Dołącz do dyskusji: Kubota ze specjalną linią klapków dla Żabki