Nowe funkcje w aplikacji Żappka
Po 5 latach od wprowadzenia aplikacji Żappka (dla klientów sklepów sieci Żabka) jej użytkownicy mogą korzystać z jej nowej wersji. Aplikacja ma ulepszony, intuicyjny interfejs i szereg nowych funkcji.
W nowej wersji, użytkownicy Żappki zyskają dostęp do oferty marek obecnych w Grupie Żabka, takich jak: Żabka Jush, Maczfit, Dietly czy Żabka Nano. Aplikacja ma ulepszony, intuicyjny interfejs i szereg nowych funkcji. Obecnie trwa pierwszy etap udostępnienia aplikacji, a użytkownicy w najbliższych tygodniach cyklicznie będą dostrzegać nowe rozwiązania Żappki. Dotychczas z aplikacji korzystało ponad 10 mln osób.
Ulepszona wersja Żappki zawiera m.in. nowe funkcje umożliwiające korzystanie z usług spółek należących do Grupy Żabka.
– Rozwój technologii to jeden z filarów długofalowej strategii Grupy Żabka. Dzięki synergii naszych marek w aplikacji Żappka, użytkownicy zyskają lepszy dostęp do naszej pełnej oferty, my z kolei możemy wykorzystać potencjał płynący z całej Grupy – komentuje Tomasz Suchański, group chief executive officer, president of the management committee.
Zmiany poprzedzone badaniami użytkowników
W trakcie prac nad nową aplikacją przeprowadzono kompleksowe badania z udziałem realnych użytkowników oraz osób, które wcześniej nie miały z Żappką styczności. Wśród badanych znalazły się osoby niepełnoletnie, pełnoletnie i należące do grupy 50+. Dzięki temu nowa wersja aplikacji zyskała nowy design oraz funkcje, które sprawią, że korzystanie z niej będzie jeszcze bardziej intuicyjne.
– Chcąc pozostawać liderem, wyznaczającym trendy w branży retail, zdecydowaliśmy o wyniesieniu Żappki na wyższy poziom. Spójna architektura nowej aplikacji będzie jeszcze bardziej intuicyjna i przez to przyjazna użytkownikom. Wraz z naszymi partnerami, wewnątrz Grupy Żabka i poza nią, stworzyliśmy ekosystem wspólnych korzyści dla użytkowników, a oni – jeszcze większą dostępność ciekawych ofert. Dziś oddajemy aplikację, która jest efektem wielomiesięcznych prac naszych zespołów, jednak nieustająco będziemy dodawać kolejne funkcje, tak by Żappka stała się towarzyszką naszych klientów podczas całych dni wypełnionych różnorodnymi aktywnościami – mówi Wojciech Krok, managing director, Żabka Future.
Ulepszona nawigacja i jeszcze więcej ofert
Wśród najważniejszych zmian użytkownicy dostrzegą m.in. podział oferty Żabki oraz menu, gdzie znajdą np. produkty Prosto z Pieca. Podział zyskała sekcja Wszystko za żappsy – odtąd widoczna będzie osobno oferta sklepów Żabka oraz spółek należących do Grupy Żabka i partnerów. Nowością są także sekcje dedykowane cateringom dietetycznym oraz sekcja Żabki Jush, umożliwiająca zakupy online z dostawą. Użytkownicy otrzymali także nowe możliwości w zakresie wykorzystywania żappsów, m.in. na usługi oferowane przez partnerów biznesowych Żabki, wśród których znajdują się między innymi Allegro, Multikino, Lime czy Traficar. Żappsy czasowo będą mogły być również wymieniane na monety w aplikacji Allegro. Klienci zyskają także nowe opcje płatności przez Google Pay lub Apple Pay.
Uruchomienie nowej aplikacji wspiera kampania marketingowa promująca sposoby wykorzystania żappsów, w której udział wezmą influencerzy: Przemek Pro, Monika Kociołek i Czvjnik.
Nowa Żappka będzie udostępniana użytkownikom etapowo. Informacje o dostępnej aktualizacji dostępne będą w dotychczasowej wersji aplikacji.
Dołącz do dyskusji: Nowe funkcje w aplikacji Żappka