Maspex zachęca, by pić Kubusia Immuno na odporność (wideo)
Ruszyła kampania reklamowa promująca soki Kubuś Immuno na odporność. Przygotowały ją agencje Brainbox, DotPartners i Starcom (Publicis Media).
Maspex wprowadził do oferty marki Kubuś linię Immuno. To specjalnie opracowana kompozycja soków i przecierów owocowo-warzywnych z ekstraktami roślinnymi aceroli, dzikiej róży i czarnego bzu, które powszechnie znane są w budowaniu odporności. Wszystkie są bez dodatku cukru.
W linii dostępne są 3 smaki: gruszka – czarny bez, malina – dzika róża, mango – acerola.
Nowościom towarzyszy ogólnopolska kampania w telewizji i internecie. W spocie dzieci mówią o odporności – podkreślają, jak jest ona ważna, że trzeba o nią dbać i to, że regularne spożywanie Kubusia Immuno z witaminą C wspiera odporność.
Za kreację reklam odpowiada agencja Brainbox, za banery internetowe - DotPartners. Media do kampanii zaplanował i kupił dom mediowy Starcom (Publicis Media).
Dołącz do dyskusji: Maspex zachęca, by pić Kubusia Immuno na odporność (wideo)