2,3 mln widzów „Kuchennych rewolucji”. TVN bezkonkurencyjny
Najnowszy sezon „Kuchennych rewolucji” Magdy Gessler po trzech odcinkach gromadzi 2,32 mln widzów, więcej niż rok wcześniej. Reality-show daje TVN pierwsze miejsce w rynku telewizyjnym zarówno wśród wszystkich widzów, jak i w grupie komercyjnej 16-49.
18. sezon „Kuchennych rewolucji” oglądać obecnie można w czwartki o godz. 21.30, począwszy od 6 września br. Trzy pierwsze odcinki najnowszej serii programu TVN śledziło średnio 2,32 mln osób. Przełożyło się to na 18,36 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 25,69 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 22,46 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
Widownia reality-show Magdy Gessler w porównaniu do poprzedniego sezonu wzrosła o 20 tys. osób. Wówczas (tj. w okresie od 7 do 21 września 2017 roku) „Kuchenne rewolucje” oglądało średnio 2,30mln widzów, przy udziałach na poziomie 17,95 proc. w 4+ i 24,12 proc. w 16-49.
Najchętniej oglądany odcinek produkcji wyemitowano 13 września br. Przed telewizorami zgromadził on 2,48 mln oglądających.
TVN w czasie emisji premierowych odcinków „Kuchennych rewolucji” jest liderem w rynku telewizyjnym. Drugie miejsce zajmuje TVP1, emitująca w tym czasie gł. „Sprawę dla reportera”, co przekłada się na 16,40 proc. udziału. Dalej plasują się: Polsat (filmy fabularne i „Przyjaciółki”; 10,69 proc.) oraz TVP2 (gł. pasmo filmowe; 3,10 proc.).
Wśród widzów w grupach wiekowych 16-49 i 16-59 TVN też jest liderem, choć przewaga stacji nad pozostałymi konkurentami w tych ujęciach jest większa.
Udział TVN w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2017 roku wyniósł 9,87 proc.
Dołącz do dyskusji: 2,3 mln widzów „Kuchennych rewolucji”. TVN bezkonkurencyjny