SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

1,66 mln widzów „Kuchennych rewolucji”. TVN liderem rynku

Wiosenne odcinki „Kuchennych rewolucji” Magdy Gessler gromadziły 1,66 mln widzów, o 140 tys. osób mniej niż pół roku temu. Reality-show dało TVN zdecydowane pierwsze miejsce w rynku telewizyjnym, a wpływy z reklam wyniosły 29,71 mln zł - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.

fot. TVNfot. TVN

22. sezon „Kuchennych rewolucji” oglądać można było w czwartki o godz. 21.30, w okresie od 18 lutego do 27 maja br. Premierowe odcinki najnowszej serii programu TVN śledziło średnio 1,66 mln osób. Przełożyło się to na 13,22 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 18,52 proc. w grupie komercyjnej 16-49, 16,08 proc. w grupie 16-59 oraz 20,75 proc. wśród mieszkanek miast w wieku od 16 do 49 lat - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę

Najchętniej oglądany odcinek produkcji wyemitowano 22 kwietnia br. Przed telewizorami zgromadził 1,84 mln oglądających.

Widownia reality-show Magdy Gessler w porównaniu do jesieni ub.r. spadła o 140 tys. osób. Wówczas (tj. w okresie od 3 września do 26 listopada 2020 roku) „Kuchenne rewolucje” oglądało średnio 1,80 mln widzów, przy udziałach na poziomie 14,48 proc. w 4+, 20,17 proc. w 16-49 i 17,95 proc. w 16-59.

TVN w czasie emisji premierowych odcinków „Kuchennych rewolucji” był zdecydowanym liderem w rynku telewizyjnym. Drugie miejsce zajęła TVP1, emitująca w tym czasie gł. „Sprawę dla reportera” i „Magazyn śledczy Anity Gargas”, co przełożyło się na 10,35 proc. udziału. Dalej uplasowały się: TVP2 (gł. „Na sygnale” i inne seriale; 7,66 proc.) oraz Polsat (gł. „Przyjaciółki”, „Love Island. Wyspa miłości” i filmy fabularne; 7,26 proc.).

Wśród widzów w grupach wiekowych 16-49 i 16-59 TVN był bezkonkurencyjnym liderem.

Wpływy reklamowe TVN wokół emisji jesiennych odcinków reality-show wyniosły 29,71 mln zł, podczas gdy nadawana pół roku wcześniej 21. seria przyniosła z reklam 36,32 mln zł (dane cennikowe, bez rabatów).

Za produkcję „Kuchennych rewolucji” odpowiada Constantin Entertainment Polska.

Udział TVN w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2020 roku wyniósł 7,49 proc.

Dołącz do dyskusji: 1,66 mln widzów „Kuchennych rewolucji”. TVN liderem rynku

11 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Michał
Genialne wyniki biorąc pod uwagę ilość lat na antenie.
odpowiedź
User
Qwe
Nieśmiertelny show :)
odpowiedź
User
xxx
Niestety chamstwo zawsze się dobrze sprzedawało w telewizji.
odpowiedź