L'Oreal Paris uczy wartości i przedstawia mural w centrum Warszawy
W centrum Warszawy powstał nowy mural. Jego projekt przypomina tablicę, na której wypisane są rozwinięcia słynnego hasła “Jestem tego warta” napisane przez kobiety i mężczyzn, zachęcające do samoakceptacji. To kolejna odsłona kampanii "Lekcje Wartości".
W swojej kampanii “Lekcje Wartości” zachęca kobiety i mężczyzn do rozwinięcia słynnego sloganu “Jestem tego warta” i zastanowienia się nad tym, co dla nas ważne. Twarzami kampanii zostały Ewa Farna i Maria Dębska.
Wszystkie hasła to osobiste przekazy. Nie stworzyli ich specjaliści od marketingu, ale społeczność skupiona wokół marki. Zdania zostały wyłonione w ramach konkursu na fan page'u L'Oréal Paris na Facebooku, do którego zgłoszenia przysłało 580 osób z całej Polski. Zadaniem uczestników było dokończenie słynnego hasła: „Jestem tego wart/warta, bo…” „Codziennie mierzę się z własnymi słabościami”, „Żyję tak, że każdego ranka z dumą spoglądam w lustro”, „Zaczęłam słuchać siebie, zamiast spełniać oczekiwania innych” — to przykładowe zdania z 17 cytatów, które znalazły się na muralu.
Mural Warszawie z cytatami kobiet
— „Jestem tego warta” to nie tylko nasze hasło, to nasza misja — mówi Dominika Nockoska, brand business director & brand champion marki L'Oreal Paris w Polsce i Krajach Bałtyckich. — Mural ma być sposobem na uczczenie samoakceptacji i świętem różnorodności. Chcemy poprzez niego podkreślić, że każdy z nas jest wart, by być wysłuchanym, zauważonym, a także akceptowanym takim, jaki jest — dodaje.
Za kreację odpowiedzialny jest Paweł Chmielewski z ekipy Brush Brothers, znanej z realizacji szeregów artystycznych projektów miejskich. Malowanie muralu trwało 6 dni, będzie stał przy ulicy Ludwika Waryńskiego, sąsiadującej z metrem Politechnika do końca czerwca 2023.
Zdjęcia: Michał Dziurkowski
Dołącz do dyskusji: L'Oreal Paris uczy wartości i przedstawia mural w centrum Warszawy