Łaciate z kampanią z okazji jubileuszu
Łaciate (Mlekpol) w nowej kampanii świętuje 25-lecie swojej marki mleka UHT. Przygotowały ją Leo Burnett i Wavemaker.
Kampania reklamowa rozpoczęła się 21 marca i nawiązuje do historii o Łaciatej i jej przyjaźni z bocianem. Spot w wersjach 30-sekundowej i 15-sekundowej emitowany jest w telewizji (TVP, Polsat i TVN) oraz w internecie.
- Niespodzianką, której szczegółów na razie nie zdradzę, będzie wielki konkurs dla Konsumentów pod koniec roku. Nowością jest również ciekawe i zaskakujące jubileuszowe opakowanie mleka Łaciate, które już pojawia się na półkach sklepów - komentuje Małgorzata Cebelińska, dyrektor handlu Spółdzielni Mleczarskiej Mlekpol w Grajewie.
Komunikacja obejmuje także digital i social media (Facebook, serwisy internetowe i mobilne takie, jak Interia, Blix, Spicymobile, laciate.pl). Kreacje kampanii 25-lecia marki zobaczymy także na nośnikach reklamy zewnętrznej.
Za część kreatywną kampanii odpowiada agencja Leo Burnett, a za zakup mediów Wavemaker.
Dołącz do dyskusji: Łaciate z kampanią z okazji jubileuszu