Mleczka Łaciate promowane loterią
SM Mlekpol ruszyła z loterią mleczek smakowych pod hasłem "Graj w Łaciate". Akcja trwa do końca października.
Mleczka Łaciate w kartonikach dostępne są w czterech wariantach smakowych – czekoladowym, waniliowym, bananowym i truskawkowym. Każdy smak ma własnego „bohatera” – zwierzaka, który ma zachęcać dzieci do sięgnięcia po zdrową przekąskę.
Na początku września, na specjalnie przygotowanej stronie grajwlaciate.pl, wystartuje loteria konsumencka pt.: „Graj w Łaciate”. Akcja będzie wspierana szeroko zakrojoną kampanią digitalową i działaniami promocyjnymi w internecie. Komunikacja aktywacji konsumenckiej pojawi się również na opakowaniach promocyjnych, które trafiły na sklepowe półki już w sierpniu.
- Działania prowadzone przez SM Mlekpol w ramach promocji marki Łaciate mają na celu przede wszystkim pokazać dzieciom, jak wartościowe i ważne w codziennej diecie jest picie mleka. Sukces pierwszej edycji loterii mleczek smakowych Łaciatych sprawił, że postanowiliśmy ponownie zaprosić konsumentów do wspólnej zabawy, w której codziennie mogą zdobywać oni atrakcyjne nagrody. Do wygrania są najnowsze modele konsoli z innowacyjnymi, spersonalizowanymi skinami - komentuje Dorota Grabowska, kierowniczka marketingu SM Mlekpol.
By wziąć udział w loterii wystarczy kupić 3 dowolne kartoniki mleka smakowego marki Łaciate i zachować paragon lub fakturę imienną. Następnie zakup należy zarejestrować na dedykowanej stronie www.grajwlaciate.pl. Wśród nagród, które można zdobyć w loterii są m.in. konsola Xbox Series X oraz doładowania (o wartości 20 zł) do sklepu Google Play.
Dołącz do dyskusji: Mleczka Łaciate promowane loterią