LEGO z kampanią "Uwolnij kreatywność" z okazji Dnia Dziecka (wideo)
Producent klocków, firma LEGO rozpoczęła najnowszą odsłonę wizerunkowej kampanii reklamowej „Uwolnij Kreatywność", która towarzyszy Dniu Dziecka. Za jej realizację odpowiadają Initiative i Reprise, obie firmy należące do grupy Mediabrands.
Dodatkowo tegorocznemu Dniu Dziecka towarzyszy otwarcie oficjalnego sklepu LEGO w Polsce, umiejscowionego w galerii handlowej Westfield Arkadia w Warszawie. Sklep będzie można odwiedzić od 27 maja br., a otwarcie będzie poprzedzone wielką Wystawą Dziecięcej Kreatywności LEGO zorganizowaną we współpracy z agencją ThinkEco. Prace będzie można obejrzeć na Polach Mokotowskich w Warszawie, do 30 maja.
- Dzień Dziecka to wyjątkowa okazja w roku i jako marka zabawkowa chcielibyśmy pokazać, jak kreatywnie można bawić się naszymi zestawami LEGO, budując nie tylko wedle instrukcji, ale też przebudowując i tworząc wyjątkowe budowle. Chcąc zainspirować dzieci i ich rodziców do tych nieskończonych możliwości tworzenia zorganizowaliśmy w tym roku wystawę unikalnych zwierzaków stworzonych przez Marcina Feltynowskiego, finalisty pierwszej polskiej edycji LEGO Masters. Zachęcamy gorąco do odwiedzin, gdyż będzie można wziąć udział w grze miejskiej i zdobyć wyjątkowe upominki – mówi Agata Czech, senior digital manager LEGO.
Wydarzeniu towarzyszy kampania reklamowa w telewizji oraz w digitalu. Za jej realizację odpowiadają agencja mediowa Initiative i agencja Reprise. Oprócz standardowej emisji video w aktywację zaangażowani zostali influencerzy oraz stworzono niestandardowe nośniki na wiatach autobusowych i tramwajowych w centrum Warszawy (wykorzystano specjalną technikę przezroczystej dwustronnej folii, dzięki której kreatywne zwierzaki i pojazdy LEGO zostały „zawieszone” w przestrzeni miejskiej).
Dołącz do dyskusji: LEGO z kampanią "Uwolnij kreatywność" z okazji Dnia Dziecka (wideo)