LenVitol promowany w telewizji hasłem „Dodaj zdrowia do swoich dań”
Pod hasłem „Dodaj zdrowia do swoich dań” wystartowała kampania telewizyjna oleju lnianego LenVitol (Oleofarm). Za jej przygotowanie odpowiada agencja Optima Marketing Group.
W ramach kampanii przygotowano 30-sekundowy spot, emitowany w ogólnopolskich oraz tematycznych kanałach telewizyjnych. W spocie występuje dietetyk Milena Nosek, która tłumaczy zasady przechowywania oleju lnianego tak by nie stracił swoich wartości odżywczych.
Autorem kreacji kampanii jest agencja Optima Marketing Group, natomiast spot został zrealizowany przez dom produkcyjny Papaya Films. Działania public relations prowadzi agencja ATW Communications.
Oleofarm po raz drugi promuje w kampanii olej LenVitol - pierwsza odsłona akcji miała miejsce w ubiegłym roku.
Dołącz do dyskusji: LenVitol promowany w telewizji hasłem „Dodaj zdrowia do swoich dań”