Leo Burnett wygrywa przetarg na obsługę Raffaello
Agencja reklamowa Leo Burnett Warszawa (Publicis Groupe) wygrała przetarg Ferrero Polska na obsługę reklamową marki Rafaello.
Agencja Leo Burnett Warszawa będzie odpowiadać za stworzenie nowej platformy komunikacyjnej dla marki Raffaello na region Europy Środkowej i Wschodniej (CEE) oraz w Polsce.
- Leo Burnett doskonale rozumie świat naszej marki, dlatego zdecydowaliśmy się o podjęciu współpracy właśnie z tą agencją – powiedziała Krystyna Niesłuchowska, country category marketing manager Premium Chocolate w firmie Ferrero Polska Commercial.
Marka Raffaello czyli popularne praliny z chrupiącym wafelkiem, kokosem i całym migdałem, w swojej komunikacji od lat podkreślają jak ważne jest wyrażanie uczuć, nie tylko tych romantycznych, ale także przyjacielskich i rodzinnych.
Firmy nie ujawniają szczegółów na temat przetargu.
Ferrero Polska należy do grona największych reklamodawców w Polsce - w pierwszych dwóch miesiącach tego roku firma wydała na reklamę w mediach tradycyjnych 82,1 mln zł.
Dołącz do dyskusji: Leo Burnett wygrywa przetarg na obsługę Raffaello