„Lepsza łazienka, lepsze życie” w kampanii Geberit
Szwajcarski producent wyposażenia łazienek Geberit ruszył z kampanią reklamową pod hasłem „Lepsza łazienka, lepsze życie”. Przygotowały ją Grupa Geberit oraz agencja Hutter Consult AG.
Celem kampanii reklamowej ma być uświadomienie, w jaki sposób wyposażenie łazienki może usprawnić codzienne funkcjonowanie, odpowiadając na najbardziej wymagające oczekiwania użytkowników.
Nowa kampania Geberit przekonuje, że można sprostać wszystkim wymaganiom dzisiejszych klientów. Kreacje reklamowe prezentują styl życia czwórki bohaterów oraz odpowiadające ich potrzebom produkty Geberit, w których zastosowano innowacyjne rozwiązania. W kampanii wykorzystane będą kompletne serie łazienkowe, odpływy liniowe, czy moduł zapewniający świeże powietrze w łazience DuoFresh.
- Będzie to największa z dotychczasowych kampanii reklamowych Geberit. Skierowana jest do indywidualnych klientów, jak również do architektów, projektantów wnętrz oraz właścicieli salonów łazienkowych. Zaplanowaliśmy kilka odsłon. Pierwsza potrwa do końca tego roku, kolejne planujemy na 2021 rok - mówi Justyna Zborowska, PR manager Geberit.
Działania reklamowe obejmują emisję wideo, reklamy w mediach społecznościowych, reklamę prasową i banerową.
Za koncepcję kreatywną i zakup mediów odpowiada Grupa Geberit oraz agencja Hutter Consult AG. Za działania PR odpowiada agencja OKK! PR.
Za kreację i realizację filmów do kampanii odpowiada agencja Jung von Matt.
Dołącz do dyskusji: „Lepsza łazienka, lepsze życie” w kampanii Geberit