Lifting magazynu 'Elle'
Miesięcznik 'Elle' (Hachette Filipacchi Burda Polska) odwrześniowego numeru wprowadził zmiany. Zwiększyła się objętośćpisma, pojawiły się nowe działy, a także odświeżona została jegoszata graficzna.
Od wrześniowego wydania "Elle" liczy 236 stron. Do tej poryposzczególne numery zwykle miały od 182 do 202 stron. Wraz z zezwiększeniem objętości magazynu pojawiły się w nim nowe rubryki:"Słownik Modny" (leksykon słów modnych i często używanych,skomponowany za każdym razem przez inną wyrazistą osobowość) "Urodasellekcja" (najciekawsze miejsca, ludzi, wydarzenia i zabiegisubiektywnie polecane przez szefową działu urody) "Euro CV"(relacje czytelniczek pracujących zagranicą) oraz "Zoom na modnemiasto" (porady, co kupić, gdzie się zabawić i co warto obejrzeć wmiastach Polski).
Do miesięcznika dołączyli także nowi autorzy. Są nimi: aktorka iwokalistka Maria Peszek, która pisze parafelietony w serii"Manufaktura" oraz prof. Bogdan Wojciszke, który w cyklu swoichpsychofelietonów "W bliskim związku" demaskuje mechanizmydamsko-męskich relacji. Na ostatniej stronie każdego numerudrukowany jest ponadto "Komentarz na żywo", czyli opinia znanejkobiety na temat bieżącego wydania "Elle".
Zmiany w tytule komunikowane będą kampania reklamową, jednakwydawca chce skupić się przede wszystkim na promowaniuposzczególnych akcji organizowanych przez magazyn. Chodzi m.in. oElle Hot (konkurs, w którym czytelniczki mogą wygrać kilkudniowąpodróż marzeń do jednej ze światowych metropolii) czy ElleKinopreview (przedpremierowe pokazy ambitnego i rekomendowanegoprzez redakcję miesięcznika filmu, organizowane w sieciMultikino).
Reklamy konkretnych akcji tytułu pojawiać się będą wrozgłośniach radiowych (m.in. Radio Zet, Radio Pin), prasie (tytułykobiece, dzienniki) oraz w kinach (m.in. Multiknio, Silver Screen).Za kreację i zaplanowanie mediów odpowiedzialny jest In House.
W maju br. sprzedaż ogółem "Elle" wyniosła 84 180 egz. (daneZKDP).
Dołącz do dyskusji: Lifting magazynu 'Elle'