Unique One organizuje dla Nestlé Polska loterię w Intermarché
Firma Nestlé Polska powierzyła agencji Unique One przygotowanie loterii audioteksowej pod hasłem „Idzie zima, kasę trzymaj od Nestlé”, która realizowana jest w sieci sklepów Intermarché.
Zgłoszenia do loterii przyjmowane są od 9 do 23 listopada 2022 roku. W loterii biorą udział wszystkie marki Nestlé dostępne w sieci Intermarché (wśród nich m.in. KitKat, Winiary).
Aby wziąć udział w loterii należy jednorazowo kupić produkty Nestlé biorące udział w promocji za min. 20 zł, a następnie wysłać SMS pod numer 70 966 wpisując w treści Nestle.numer z dowodu zakupu. Uczestnik od razu dowiaduje się, czy jego zgłoszenie było zwycięskie, czy nie. Nagrody natychmiastowe to 100 bonów do sieci Intermarche na kwotę 100 zł i 100 bonów Intermarche o wartości 200 zł.
Ponadto, co tydzień do wygrania 5 nagród po 2 000 zł, a w wielkim finale 20 000 zł.
Agencja Unique One odpowiedzialna jest za: koncept kreatywny, organizację i obsługę loterii. Działania wsparte są materiałami POS w punktach sprzedaży (plakaty, wobblery) oraz reklamą w gazetce sieci Intermarché.
Dołącz do dyskusji: Unique One organizuje dla Nestlé Polska loterię w Intermarché