Link4 ma nowego wiceprezesa odpowiedzialnego za marketing
Mikołaj Ciaś, menedżer od 20 lat związany z branżą FMCG, objął funkcję wiceprezesa zarządu Link4. Będzie odpowiedzialny za obszary komercyjne, w tym między innymi za marketing ubezpieczyciela. Wcześniej pracował w dużych korporacjach międzynarodowych, m.in. w Unilever Polska, Carlsberg Polska, Coca-Cola Poland.
Mikołaj Ciaś przez ponad dwie dekady zdobywał doświadczenie w branży dóbr szybko zbywalnych, pełniąc kluczowe role menedżerskie na szczeblu lokalnym i międzynarodowym. To strategiczny marketer, a także doświadczony lider zmian i przekształceń. Pracował m.in. w Unilever Polska, Carlsberg Polska, Coca-Cola Poland na stanowisku dyrektora marketingu – członka zarządu oraz w Marie Brizzard Wine and Spirits, gdzie kierował działem komercyjnym firmy. Współtworzył również startup KRAVT & CO. jako prezes zarządu.
Zobacz: Patrycja Kotecka-Ziobro odeszła z Link4
Zmiany w Link4
– Wsłuchiwanie się w głos klienta, szacunek i dążenie do mistrzostwa towarzyszą mi od początku drogi zawodowej, dlatego bardzo cieszę się, że takie są właśnie wartości LINK4. Objęcie funkcji wiceprezesa tej spółki to dla mnie zaszczyt i ogromne wyzwanie zawodowe. Cieszę się, że z tak znakomitym zespołem profesjonalistów będziemy mogli połączyć nasze doświadczenie, by razem wzmacniać siłę i pozycję na rynku jednej z trzech najbardziej rozpoznawalnych firm ubezpieczeniowych w Polsce – mówi Mikołaj Ciaś, nowy wiceprezes zarządu Link4.
Zobacz: Agencja iProspect wygrała przetarg Link4
Ciaś jest absolwentem Politechniki Warszawskiej na Wydziale Inżynierii Środowiska ze specjalnością Zarządzanie oraz licznych kursów i szkoleń z zakresu zarządzania, marketingu, budowania strategii, finansów i sprzedaży. Ukończył także Program Zarządczy dla wyższej kadry kierowniczej w IMD Institute w Szwajcarii.
Dołącz do dyskusji: Link4 ma nowego wiceprezesa odpowiedzialnego za marketing