LiquidThread wygrała przetarg na obsługę influencer marketingową Lidla
Agencja LiquidThread (Publicis Groupe) wygrała przetarg na obsługę sieci sklepów Lidl Polska w zakresie influencer marketingu.
Współpraca dotyczy obsługi w zakresie działań influencer marketingowych między innymi dla Kuchni Lidla, Ryneczku Lidla, Lidl Podróże, lidl-sklep.pl oraz tygodni tematycznych.
Agencja odpowiada za prowadzenie projektów influencer marketingowych: od opracowania strategii influencer marketingowej, po wypracowanie pomysłu i koncepcji, integrację i spójność działań z influencerami z innymi działaniami marki, współpracę z twórcami, badania i mierzenie efektów.
Strony nie zdradzają szczegółów podpisanej umowy.
Za obsługę reklamową Lidla odpowiada agencja GPD.
Lidl ma w Polsce ponad 680 sklepów.
W minionym roku rozliczeniowym Lidl Polska osiągnął wzrost wpływów sprzedażowych o 14,2 proc. do 18,32 mln zł oraz 901,1 mln zł zysku netto (wobec 708,2 mln zł rok wcześniej).
Dołącz do dyskusji: LiquidThread wygrała przetarg na obsługę influencer marketingową Lidla