Lisner bez Michela Morana reklamuje Śledzika na kanapkę i sałatki Al Dente (wideo)
W nowych reklamach firmy Lisner promowane są Śledzika na kanapkę i sałatki makaronowe Al Dente. W żadnym ze spotów nie występuje Michel Moran, od kilku lat ambasador reklamowy marki.
Kampania Śledzika na kanapkę jest oparta na spotach w stylistyce animacji poklatkowych. Prezentowane są w nich różne wersje smakowe produktu: z bazylią, czarnuszką i kolorowym pieprzem.
- Spokojnie siedź, spokojnie jedz, bo na kanapkę… wjedzie dziś śledź - słyszymy w reklamach.
Natomiast spot sałatek makaronowych Al Dente podkreśla, że zawierają one świeże zioła i warzywa, dzięki czemu są idealne na drugie śniadanie lub szybką przekąskę. W reklamie przedstawiane są dwie wersje smakowe produktu.
W tych kampaniach nie występuje szef kuchni Michel Moran, znany głównie z programów kulinarnych TVN, który od kilku lat jest ambasadorem marketingowym produktów Lisner. Jednocześnie emitowany jest starszy spot z Moranem promujący Śledzia Atlantyckiego.
Działania reklamujące produkty Lisner są realizowane przede wszystkim w telewizji oraz internecie. Za planowanie i zakup mediów dla firmy odpowiada dom mediowy Starcom.
Dołącz do dyskusji: Lisner bez Michela Morana reklamuje Śledzika na kanapkę i sałatki Al Dente (wideo)